2012/08/01

Mirai

 (·o·) (cantik tak saya)

Assalamualaikum. Hello3

Kamu, kamu buat apa ah? MISZ DS nak rangka rancangan masa depan nih. Future (mira-i  dalam bahasa Jepun. Mirai MISZ DS patutnya macam nih

1)   Membahagiakan diri sendiri dan semua orang

2)   Mengutamakan keluarga barulah diri sendiri

3)   Impian mestilah seindah bintang2 dilangit macam bintang Polaris (MISZ  DS dengar dari Winter Sonata. Polaris)

4)   Boleh memenuhi keinginan orang tersayang

5)   Tak mustahil dicapai

Jadi ia harusnya dalam bentuk gini

Apa yang membuatkan aku bahagia? Ahh Aku suka dia. Aku suka semua pasal dia kecuali perkara2 tertentu. Aku juga suka melancong! Kalau boleh aku nak jelajah serata dunia. Aku juga nak kenalkan keluarga bawak pi jalan2 rumah kawan. Mesti mereka suka. Aku juga nak g konsert. Cik Bd mesti suka lau ajak dia p sekali kan3

Aku juga akan cuba buat yang untuk keluarga kerna merekalah bumiku.

Impianku memang indah. Senyumlah ^___^

Apa yang Mak dan ayah mahu? Apa yang adik mahu. Kalau boleh aku nak pergi dapatkan sekarang juga! Haha. MISZ DS nak kita sekeluarga tinggal bersama sampai mati. Biarlah kita tinggal berhimpit pun. Yang penting together!! Betul nih bukan gimik!!

Impianku mudah dicapai. Oleh itu aku akan belajar rajin2, dapat kerja yang selesa dan 1 kelurga yang bahagia semestinya. Oleh itu, jom kita pakat kumpul duit untuk masa depan. Mirai tunggu aku!!


Terima Kasih. Komen Kalau Happy^^

0 1111 Primadonna Bagi Love Letter:

Post a Comment

MISZ DS Happy Kalau Anda Komen. Terima kasih Primadonna^^

Copyright(C)2012 duriansonata All Rights Reserved.