2012/02/05

Giveaway Ucapan Wedding Day Wafie and Noyue by LIKU-LIKU KEHIDUPAN

Hai Primadonna. Keke Korang suka tak MISZ DS panggil korang Primadonna? Haha Tak kisah lah suka atau tak MISZ DS tetap akan panggil Primadonna! Auh sentimentalnya.

Oke Let's play*.


*Satu lagi perkataan yang MISZ DS suka guna. Uwahuhua. Jangan marah my pretty dearies. Oke sebenarnya MISZ DS ada masuk GA. First GA. Huhu. Macam mana nie dah start berdebar nie. Dupdapdupdap Calm down calm down. Ok3



Ini banner nyah...my chingu's wedding. She is my prem.

TAG:

Walaupun kita kawan tapi awak jangan pilih kasih oke! Saya tahu saya kawan yang paling baik dalam hati awak tapi awak tak perlu kasihankan saya  kerana saya tau awak sememangnya adil dalam memilih pemenang kan. Hehe

Saya nak ucapkan selamat pengantin baharu/baru pada kamu berdua. Orang kata bercinta lepas kahwin best. Saya harap saya juga begitu nanti.^^  Saya berasa sedih kerana tak seorang pun yang jemput saya ke kenduri kahwin awak. Tapi saya nak tanya jugak awak suka hadiah apa?. Saya nak beli tapi saya cuma boleh guna pos laju sahaja. Sedih bangattt

Saya harap awak bahagia dengan pilihan hati awak. Jadilah isteri solehah, ibu yang memahami, nenek yang baik dan moyang yang boleh diingati oleh setiap generasi. Kepada Tengku Wafie jagalah temanku ini baik-baik jangan biarkan dia buat kerja berat-berat. Maaf kerna kami pernah tidur bersama dahulu. Haha Macam tak praktikal jer ayat nie. Uweikkssss

Itu aje walaupun tajuknya panjang dua depa. Hehe Terima kasih Primadonna!! love you lah


Terima Kasih. Komen Kalau Happy^^

0 1111 Primadonna Bagi Love Letter:

Post a Comment

MISZ DS Happy Kalau Anda Komen. Terima kasih Primadonna^^

Copyright(C)2012 duriansonata All Rights Reserved.