2011/04/23

Stress Lagi


Anyonghaseyo!!. Hari nie kita bertemu lagi pada petang senja-senja nie. Selamat mengsekodeng blog ini yea!!
Sebenarnya MISZ DS tak ada apa-apa yang nak diceritakan kat cini cuma ingin berkongsi satu masalah yang cukup membebankan. Bukan ingin mendedahkan apa yang terbuku dalam hati disaat ini, cuma sekurang-kurangnya kalau ada tempat mengadu elok juga kan? tak gitu?.

 Sebagaimana yang korang tahu (jika update blog MISZ DS sebelum ini) pasti korang tahu apa yang MISZ DS nak kongsikan. Ya! stres yang melampau! Sebab sekarang nie kan musim kitaorang berperang dengan kertas peperiksaan. Yang sedihnya sampaikan  tak de masa untuk diri sendiri. Bayangkan kalau pukul tiga lebih baru tidur, subuh-subuh lagi dah bangun dengan keadaan mata yang terpejam. Usai sahaja solat subuh terus amek buku dan baca sekali lagi. Belum sempat habis baca dah kena pergi dewan jawab soalan. Mana tak stresnya. Balik bilik pula, lepas makan-makan baca buku lagi untuk subjek yang seterusnya.  Baca-baca sampai ke pagi. Rasa nak termuntah menghadap buku hari-hari. (korang baca ayat MISZ DS nie tak sterss ke?) haha.
Ada satu hari MISZ DS call adik MISZ DS yang ada kat ASASI UIA sekarang nie. Bukan apa cuma nak mintak kata-kata semangat jer sebab semangat-semangat yang sebelum nie hilang entah kemana. Dia kata dengar elok2 'ayat' nie tau..
"Hufffffffssssssssss". Dengar tak dengar jer bunyinya.
 Apa tue?.
"Nie lah bunyi angin, sedapkan bunyinya. 
Ameklah wat kata-kata semangat jawab pekse sok!"
Aigoooo. Aku nak kata-kata semangat lah bukan angin!!

Anyways thanks for everything. Tenkiu for being my good sister!!


Terima Kasih. Komen Kalau Happy^^

0 1111 Primadonna Bagi Love Letter:

Post a Comment

MISZ DS Happy Kalau Anda Komen. Terima kasih Primadonna^^

Copyright(C)2012 duriansonata All Rights Reserved.